Τελευταία Νέα

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Υπέροχες θεϊκές στιγμές παρουσίας μέσα από την "απουσία"

 

Θυμήσου πόσες φορές αμφισβήτησες την παρουσία Του και πόσες φορές ήρθε τρανταχτά να σου την επιβεβαιώσει!!!!

  Στιγμές που αναρωτιέσαι αν ο Θεός σε ξέχασε...στιγμές που δεν αισθάνεσαι την αγάπη Του...και κάπου εκεί έρχεται άξαφνα,πραγματικά θεϊκά και σου δείχνει την παρουσία Του ξεκάθαρα και ζωντανά σβήνοντας κάθε αμφιβολία...!Δεν είναι υπέροχο?

 Και το πιο παράξενα όμορφο είναι πως τις περισσότερες φορές εμφανίζεται με τόσο απλούς τρόπους...ίσως μέσα από ένα απόσπασμα κάποιου βιβλίου που τυχαία(!) άνοιξες και τυχαία(!) επίσης έπεσες στη σωστή σελίδα-αυτή που έχει όλες τις απαντήσεις που γύρευες-...ή μέσα από λόγια ενός ανθρώπου που ενώ δεν γνωρίζει τι είναι αυτό που σε απασχολεί σου μιλά τυχαία(!) απαντώντας στους προβληματισμούς σου...!!!!!

Τόσο απλοί τρόποι κι όμως τόσο θεϊκοί...!
Και τότε είναι που θέλεις να βροντοφωνάξεις

Θεέ μου μ' αγαπάς,
με ακούς,
είσαι πάντα δίπλα μου!

 Δοξασμένο το όνομα Σου!!!!


8 σχόλια:

  1. ειρηνευσε με τον εαυτο σου κ τοτε ολα θα τα αισθανεσαι πιο κοντα...σχεδον διπλα σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτό! αυτό ειδικά που στο ξεκάρφωτο σε πλησιάζουν άγνωστοι και σου πιάνουν την κουβέντα και σου ανοίγουν συζήτηση ακριβώς για το πρόβλημά ή για τις ανησυχίες σου, γι αυτό μου αρέσουν οι μεγάλοι περίπατοι στην πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και γω εχω αναρωτηθει αν με ξεχασε ή γιατι με δοκιμάζει τόσο....Μετα σκεφτομαι οτι υπάρχουν κι άλλοι που δοκιμάζονται πιο σκληρα και σωπαίνω!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Καλό ξημέρωμα!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποτέ δεν μας αφήνει, μόνο μας δοκιμάζει!
    Εμένα τις απαντήσεις τις δίνει συνήθως ένα βιβλίο, μια συγκεκριμένη σελίδα που όλος τυχαίος άνοιξα, και το ιντερνετ με ένα τυχαίο άρθρο ή ανάρτηση, καλή ώρα!
    Καλό Σαββατοκύριακο Άμυ μου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς είναι Νίκη μου!!!!
      Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα ευχομαι:)

      Διαγραφή

Θερμή παράκληση τα σχόλια να γίνονται με ελληνικούς χαρακτήρες:)