Τελευταία Νέα

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Για πρώτη φορά άκουσα την φωνή μου!

-Ξέρεις νιώθω παράξενα απόψε. Για πρώτη φορά άκουσα την φωνή μου!!!
-Πως γίνεται αυτό; Δε σου έλειπε η ακοή μήτε η φωνή. Πως το λες αυτό;
-Κι όμως για πρώτη φορά σήμερα άκουσα την δική μου την φωνή. Την γνώρισα, γιατί είχε το χρώμα της καρδιά μου, τον ήχο της ψυχής μου, και μυρωδιά από το κορμί μου;
-Μα πως; τόσα χρόνια ποιος μιλούσε, ποιος άκουγε;
-Τόσο χρόνια μιλούσαν όλοι οι άλλοι μέσα από την δική μου την λαλιά. Ο πατέρας, η μάνα, ο δάσκαλος, ο πάπας, το σόι, η κοινωνία οι "φίλοι" όλοι οι άλλοι εκτός από μένα.... Μιλούσα διαρκώς με μένα ποτέ δε με είχα ακούσει. Δεν ήταν η δική μου η μιλιά αυτή.
Απόψε για πρώτη φορά ένιωσα πως δεν είμαι εγώ.... μα αλήθεια, για πρώτη φορά στην ζωή μου, ήμουν απόλυτα εγώ δίχως τις φωνές των άλλων!!!

π.Λίβιος 

6 σχόλια:

  1. Μεγάλη υπόθεση αυτό! Το γίνεται όμως όταν κάποιος δεν ξέρει ότι μιλά με τις φωνές των άλλων;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ήμουν απόλυτα εγώ δίχως τις φωνές των άλλων!
    τι πιο καλό απ το να είναι κανείς ο εαυτός του!

    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουφ...χαθηκε το σχολιο μου. Παμε παλι. Πολλοι βιωνουν αυτα που αναφερεις πιο πανω Αμυ.κ ειμαι σιγουρη πως περιμενουν την στιγμη που θα μπορεσουν να μιλησουν πραγματικα απο μονοι τους κ να πουν ολα οσα οι ιδιοι θελουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,αυτό είναι αλήθεια Μαράκι μου.Μακάρι να μπορούμε να είμαστε πάντα εμείς!

      Καλό απόγευμα εύχομαι!

      Διαγραφή

Θερμή παράκληση τα σχόλια να γίνονται με ελληνικούς χαρακτήρες:)